Konference
PRVOTŘÍDNÍ BUSINESS HOTEL V PRAZE
Díky vysoké kvalitě poskytovaných služeb a své poloze v centru Prahy je hotel ideálním místem pro vaše firemní konference a jiné společenské události. Nabízí individuální uspořádání pro menší až středně velké skupiny až do 90 osob.
Rádi vám pomůžeme s plánováním seminářů i menších soukromých akcí.
V současné době prochází hotel rekonstrukcí. Do jejího dokončení, plánovaného na září 2024, nebudou konferenční služby v hotelu BOOKQUET dostupné. To nám však nebrání naplánovat vaše akce pro další období. V případě zájmu nás kontaktujte:
T: +420 266 133 717, E: events@janhotels.cz
Meda
Hlavní konferenční místnost nabízí funkční konferenční zařízení s přírodním denním světlem a bezplatným bezdrátovým připojením. V této místnosti lze pořádat firemní akce pro 40 osob. Místnosti lze uspořádat dle vašich požadavků.
Karolina
Konferenční místnost s přírodním denním světlem a bezplatným bezdrátovým připojením k internetu. S ohledem na velikost 35 m² a kapacitu 35 osob je vhodná k pořádání menších schůzek.
Nádvoří s fontánou & zahrada
Otevřené nádvoří s fontánou ve stylu art deco je vhodné k pořádání obchodních obědů, večírků s grilováním nebo koktejlů. Kapacita až 90 osob.