Jednání v hotelu Leonardo

Prvotřídní business hotel v Praze

Díky vysoké kvalitě poskytovaných služeb a své poloze v centru Prahy je Hotel Leonardo Praha ideálním místem pro vaše firemní konference a jiné společenské události.

Náš konferenční hotel v Praze nabízí individuální uspořádání pro menší až středně velké skupiny až do 40 osob.
Rádi vám pomůžeme s plánováním seminářů a menších soukromých akcí.

Proč jsme vaší nejlepší volbou?

• Jedinečná poloha v srdci Prahy
• Elegantní prostory pro firemní konference nebo soukromé akce
• Bezplatné bezdrátové připojení k internetu
• Konferenční místnost Mona Lisa & Vitruvio s denním světlem a čerstvým vzduchem
• Intimní& přátelská atmosféra butikového hotelu
• Kouzelné otevřené nádvoří s fontánou a zimní zahradou
• Individuální akce s osobním přístupem

V případě zájmu o uspořádání konference nebo speciální akce v Hotelu Leonardo Praha prosím kontaktujte naše obchodní oddělení na telefonním čísle 00420 239 009 250.

Konferenční místnosti v Hotelu Leonardo Praha
Konferenční místnosti v Hotelu Leonardo Praha
Konferenční místnosti v Hotelu Leonardo Praha
Konferenční místnosti v Hotelu Leonardo Praha
Konferenční místnosti v Hotelu Leonardo Praha
  • Prostory
  • Balíčky
    • Mona Lisa
      Hlavní konferenční místnost nabízí funkční konferenční zařízení s přírodním denním světlem a bezplatným bezdrátovým připojením. V této místnosti lze pořádat firemní akce pro 30 osob. Místnosti lze uspořádat dle vašich požadavků.

      Pro větší skupiny lze propojit dvě konferenční místnosti s přístupem do místnosti Vitruvio, kde je prostor pro občerstvení a přestávky.
    • Vitruvio
      Konferenční místnost s přírodním denním světlem a bezplatným bezdrátovým připojením k internetu. S ohledem na velikost 35 m² a kapacitu 20 osob je vhodná k pořádání menších schůzek. 
    • Fountain Courtyard
      Otevřené nádvoří s fontánou ve stylu art deco je vhodné k pořádání obchodních obědů, večírků s grilováním nebo koktejlů. Kapacita až 60 osob.
    • Restaurace Platina Restaurant & Garden
      Naše stylová restaurace nabízí pořádání recepcí, oslav a dalších speciálních akcí. Kapacita restaurace je až 40 hostů.
    • Platina Cellar
      Toto sklepení, které se nachází v historické části, se vyznačuje klenutými stropy a je ideální k pořádání soukromých večeří nebo jiných společenských událostí s kapacitou až 30 osob. 
  • Celodenní konferenční balíček:

    • Pronájem konferenční místnosti & přístup k internetu
    • Datový projektor & plátno
    • Flipchart & kancelářské potřeby
    • 2x coffee break
    • Obědové menu o třech chodech nebo švédský stůl
    • Cena: 65 EUR/osoba



    Půldenní konferenční balíček:

    • Pronájem konferenční místnosti & přístup k internetu
    • Datový projektor & plátno
    • Flipchart & kancelářské potřeby
    • 1x coffee break
    • Obědové menu o třech chodech nebo švédský stůl
    • Price: 55 EUR/person